Vendela Caesar! :)

Jag är 15 år, blir 16 i December, alltså född 1994.
Jag lever ett underbart liv med skilda föräldrar, bor lite som jag vill i princip.
Om en vecka flyttar jag från Bjärred till Harplinge, som ligger utanför Halmstad. I Harplinge ligger min gymnasieskola, Plönninge, och de är där jag ska tillbringa mina 3 år förhoppningsvis.
Kommer att gå ridsport, men vilket program vet jag faktiskt inte, haha! :)

Jag har ridit i cirka 5 år, mestadels på privathäst & tränat för privattränare men lite på ridskola (två terminer). Just nu rider jag hos min kompis, som har 4 hästar. För det mesta rider jag Sessan, men ibland rider jag andra hästarna där. Bättre info om hästarna kommer snart.
De var väl allt jag hade på hjärtat nu, ska sätta mig ner och skriva ner lite om hästarna jag rider osv.
Här får ni en bild på mig! Ganska ny, tagen igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0