Time to change.

MÅSTE ÄNDRA MIG NU!
Börja blogga mer typ! Men inte skoj när INGEN kommenterar numera... eller jo, typ svar. Det gör bloggandet så otroligt tråkigt!

Gårdagen var ju väldigt speciell... tog bussen till Lödde och skulle handla glass, men handlade pommes istället. Skulle hem men hade inga pengar ute (y) Men fick åka gratis för bussen var typ 20 min sen. Kom hem och träffade emmy och några andra på centrum! :)

Drog hem och sedan sov jag typ.. härligt! Vaknade imorse av mamma kom in i rummet. Så vi kollade tågtider och jag vet inte om jag ska åka upp idag eller imorgon..? Man kan ju trots allt sova länge imorgon? Men pallar samtidigt inte ta tåget upp själv? xd

Får la se hur de blir! Taggad som fan tills på tisdag, ridning, och då skiter jag hur knät är! Gör dock inte lika ont längre! :D

vad vill ni se på bloggen egentligen?
bilden väcker minnen...

Kommentarer
Postat av: me!

Hej!

Skit bra blogg! kan du inte skriva lite om den hästen på bilden? så som du skrev om loppan? det du skrev om loppan var riiiktigt bra!! :D

2010-10-02 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0