Krabat :D

Kom nyss på att krabat var en korsningsponny mellan Arab & islandshäst, de är ändå en ganska konstig korsning väl? Eller är jag helt ute och cyklar? :D
Ajja idag är jag inte så sugen att skriva för de har verkligen inte hänt så mycket idag. Vädret är ju allvarligt talat skit, och jag är jättehungrig nu! Ska åka och äta snart.. heh.





















Som ni ser var de inte jättefint väder när bilderna togs, det var i januari & början av mars typ, så därav pälsen ;) men visst ser han ganska fräsch ut? Jag menar, jag tycker inte han ser ut som en 29 åring ^^

Kommentarer
Postat av: lena

åh du får mer än gärna hjälpa mig med headern! lägg till mig på msn så kan vi prata mer där? :)

2010-08-14 @ 17:44:58
URL: http://ryttarinnanlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0