Jag blir irriterad :(

Detta är egentligen varför jag haaaaaatar blogg.se..
När jag skriver en mening, allt är klart och jag gör styckesindelning. Sedan sparar jag och då trycks allt ihop igen? Så hela texten ser ut som en enda röra! :o Någon som vet hur man gör?

Har mejlat support och fått svar att de är för att jag använder google chrome, klart att jag bytar då till mozilla firefox som dom rekommenterade. MEN DE FUNKAR ÄNDÅ INTE :( Snacka om segt att mejla in till dom igen!

De är fiiixat! :D

Ajja nu ska jag inte deppa ihop! Idag blir det en "stallfri" dag, som de andra två dagarna jag har haft nu... Har inte tröttnat eller något, men har så sjukt mycket annat jag måste göra. Har ju varit i stallet VARENDA dag liksom, och de är jag sjukt glad över! :D Så idag får de bli lite vila. Plus att jag har slängt in alla ridbyxorna i tvätten, hah.

Tror bara jag ska göra i ordning för plönninge, börjar om sex dagar och jag är riktigt taggad. Ska bli skoj och träffa min klass ändå. Har pratat lite med Matilda Andreasson (www.ridehorse.blogg.se).

Sen blir de till att träffa Freja :D


haha, här fick ni en bild på mig (a)

Kommentarer
Postat av: maaajs

sööööööööööööööt :')

2010-08-11 @ 11:27:07
Postat av: Vendela

tack detsamma :)

2010-08-11 @ 11:28:01
URL: http://vendelacaesar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0