Ingen täckning!

Så sant.
På plönninge har jag knappt någon täckning, kan alltså inte logga in på mitt mobila bredband och blogga! Gör så gott jag kan men det händer för mycket där så jag sitter knappt framför datorn längre (a)

I tisdags var vi på Fjällare och hade teori typ, sjukt skoj! Dagen rullade på och jag kommer inte ihåg så mycket. Vissa blev nollade, hahaha men inte jag! :D På kvällen drog vi till Harplinge och träffade några tvåor. I Onsdags red vi, red Carantin, inte en häst som passade mig men ska inte klaga. Gick åt helvete men de får man ta! Sedan skolan och 2 lektioner där. På kvällen chillade vi mest typ. Och igår, ja vad ska man säga? Den bästa kvällen på plönninge än så länge, lätt. Var med maskin-1orna. HAHAHA vissa var lite... speciella men hur sköna som helst! Började diskutera längd och så ställde jag mig på bänken och var längre än en benig & smal kille, Fredrik. HAHAHA. Hoppade upp på hans axlar och han var beredd på de. Sedan springer han och tappar balansen och ramlar frammåt. Och jag sitter fast så slår i knät i asfalten och får Fredrik över mig xd Så hoppade runt på ett ben. Nu går jag dock med kryckor (n) Så blir ingen ridning i helgen.. Men sånt får jag ta! :D

Blev kär i en häst på Fjällare, Firefly, även kallad flugan. DEN LILLA STORHÄSTEN SKA JAG HA! enligt mig iaf (a) Så jävla söt :D

Ajja det var väl det mesta. Hade det sjukt bra och jag kan absolut inte klaga :D ÄLSKAR SKOLAN! <3



bild på flugan :D

btw, kolla in www.ridehorse.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: snällt att du reklamerar mig =)

2010-08-20 @ 20:59:34
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0