D-ponny sto tillsalu!

Nu ska Sierra säljas pga. övergång till storhäst. Sierra är 13 år och är en maxad D-ponny (148 cm mkh).
Hon är en korsningsponny, connemara & halvblod. Sierra är en pigg ponny med mycket "go" i sig, men inte het. Hon brinner för hoppningen och hoppar otroligt fint. Går fint i dressyren med. Tränar LC-LB hoppning och LB dressyr. Behöver en rutinerad ryttare då hon kan bli väldigt pigg i hoppningen. Står utanför Sjöbo.

Hon är:

e. Margaretto

ee. Magritt


pris: 35.000

Telenummer: 0704450884

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har ridit Sierra. Om jag hade fått & haft pengar till det hade jag köpt henne direkt. Det var en underbar ponny som jag blev helt såld i. Går mycket fint i dressyren och hoppar som en gud. Hoppade 90 med henne och hon är mycket högt över. Tror med rätt ryttare att hon kan komma upp och tävlas i LA hoppning med lite tålamod och träning! :) Hon var trots allt rund om magen och hoppade utan problem. Tycker ni ska kolla på henne!

 



Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag är medryttare på den här hästen just nu. Kan du mejla mig om saker som föl osv. Jo i maj fick hon tvillingar. Tyvär dödfödda så vi ska försöka igen.

2014-06-23 @ 11:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0