At Plönninge!

HELT SINNESSJUKT SKOJ 1!
Jag har inte haft tid och lägga upp något för jag har varit så jäkla upptagen! :( Ber om förlåtelse! Men nu är jag iaf framme på världens bästa skola, Plönninge (typ världens bästa enligt mig iaf) . Rummet jag har fått är jättefint och allt är typ perfekt! :) Bor med Amanda, en sjukt härlig tjej från Höganäs! Har lite problem med andra dialekter, börjar direkt prata andras dialekter och inte skånska ;o

Fick nyss reda på att tvåorna har nollat några ettor, tvål och vatten typ.. NATHALIE & ISABELLE kanske är inblandade? Troligen lär jag få en nollning snart jag med så får hålla koll! ;)

Pappa verkade intresserad av att dra med en häst till Plönninge :D eller det verkade så iaf ;) Håller tummarna för det :D

Ajja nu ska vi nog dra in till rummet & ta våra egna datorer :) Har med mobilt bredband så vi slipper sitta vid datorerna i infoteket. Imorgon blir det ridning på gympalektionen, aawesome!



Vi bor i det andra huset från vänster (B) :D Det är vi som har sånt konstigt vitt vid vårt fönster, det första fönstret på andra huset :) På nedervåningen!


Här har vi en bild på baksidan :D Det är dock ingen bild på vårt hus ;d

Kommentarer
Postat av: sofie - it's me that geek

Åhh, jag vill också!!

2010-08-16 @ 21:22:36
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Märta

Vendela! Ser ju riktigt gött ut! Saknar dej redan, men vi får ses när du är hemma o så. & jag vill hälsa på dej nån gång o se det lixom in real life :)<3

2010-08-17 @ 01:19:06
URL: http://bodes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0