Åhh!

Sitter nu och kollar på hastnet.se, ge mig en häst tack!
Flyttar snart till plönninge och jag får damp :( Vill ha en egen häst med mig. Just nu kämpar jag allt jag har för att hitta någon häst jag kan hjälpa till att ta ut på tävlingar med... Är så satans tävlingssugen så det knappt är sant!

Flyttar på måndag till Plönninge, ser verkligen fram emot de med lite tråkigt att de inte blev någon häst med upp! Känns som ajg är den enda som inte ska ha häst med mig och troligen lär jag inte va på samma nivå som alla andra sen :/ Ajja får kämpa och försöka hitta någon som vill ha hjälp :D

Var i stallet hos Kimbell idag, Frejas ponny. HAHAHA blev rädd för ett par gåsar där! :D Red till dagstorp och hoppade honom, han hoppade skitfint med Freja, men han hade en annorlunda teknik i jämförelse med Sessan xd Så kunde gått bättre men är inte missnöjd! Sjukt fin ponny, tillsalu, kommentera & skriv din mejladress så kan jag berätta mer!

Fast i stallet finns det en häst jag vill ha... En fjording... 2 år, vill rida in den nästa sommar med Freja :D Haha hälsade på den idag och hon la huvudet på min axel, asså den hästen är så jäkla söt! :')

Btw, hittade några fina hästar som jag ville ha, men tyvärr skiter jag inte pengar ;) Vill ha en stor häst faktiskt.. Fast vill tävla ponny? Vadå ilandsproblem? Jag har 2 år kvar på ponny och helt allvarligt vet jag itne vad jag vill. Om jag skulle få en häst/påonny, vad skulle jag välja? Vill inte köpa en ponny & tävla den i två år och sedan sälja (tillslut blir jag tvungen och sälja, brinner för att tävla). Men liksom vill inte hoppa över de två sista åren ändå? Vill tävla stor häst och komma någon vart med dom ?

Ajja :D
Vid närmare eftertanke hade Speedy Train varit rolig och rida ? Någon som har sett honom tävlas? :p



ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0